הכובע נשאר בזירה: התחזה לחרדי ושדד מאות אלפי ש"ח

בנצי לייזרוביץ No Comments on הכובע נשאר בזירה: התחזה לחרדי ושדד מאות אלפי ש"ח

שודד התחזה לאדם חרדי, שדד מאות אלפי שקלים באלימות ונעצר על ידי המשטרה: חקירת המשטרה בעקבות שוד אלים שהתרחש בירושלים, הובילה למעצרם של החשודים במעשה ובימים הקרובים צפוי כתב אישום נגדם

צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימים האחרונים, השלימו חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים את חקירת מקרה שוד אלים שהתרחש בגבעת שאול בתחילת החודש. במסגרת החקירה, נאספו ממצאים וראיות על מנת להתחקות אחר החשודים במעשה, שנמלטו ברכב שהותקנה עליו לוחית זיהוי מזויפת. לאחר פעולות חקירה מגוונות, אותרו ונעצרו שני החשודים במעשה, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם. מעצרם של החשודים הוארך לאחרונה והוגשה ע״י המשטרה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים ע״י הפרקליטות.

בתאריך 2.2.23 בשעות הצהריים, התקבל דיווח במוקד המשטרה של מחוז ירושלים על שוד אלים בגבעת שאול. כוחות משטרה שהגיעו למקום, החלו בבירור מהיר של נסיבות השוד ובסריקות אחר חשודים.

מהחקירה במשטרה עלה כי זמן קצר לפני כן, נכנס שליח עסק להמרת מטבע ("צ'יינג") אל רכבו כשבאמתחתו סכום כסף רב בסך מאות אלפי ש"ח. מיד לאחר מכן, הגיע חשוד כשבידו תרסיס פלפל והחל מאיים על השליח שיעביר לרשותו את הכסף. בתגובה ניסה העובד לגונן על כספו תוך שנשכב על המושב. החשוד שהתחזה לאדם חרדי, נכנס עם כל גופו לרכב כשהוא רוכן מעל השליח והולם בו באגרופים בניסיון לחטוף ממנו את שקית הכסף.

התרסיס שנמצא בזירה

דוברות המשטרה

בשל צעקותיו של השליח, הניח השודד את ידו על פיו, משך חלק מהכסף ונמלט מהזירה אל רכב שהמתין לו בסמוך. בעת מנוסתו, הותיר את הכובע אותו חבש, וכן את תרסיס גז הפלפל וממצאים פורנזיים נוספים.

מיד לאחר המקרה כאמור, החלו חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים בפעולות מגוונות לאיתור המעורבים והתחקות אחר מסלול הימלטותו של המעורבים. בשלב הראשון נעצר חשוד ששימש נהג הרכב לחקירה במשטרה, ומעצרו הוארך בבימ"ש מעת לעת. בהמשך נעצר החשוד העיקרי במעשה השוד ומעצרו הוארך גם כן בבימ"ש.

לאחר שחוקרי המשטרה גיבשו נגדם תשתית ראייתית והושלמה מלאכת החקירה, פוענח מקרה השוד והוגשה בימים האחרונים הצהרת תובע נגד החשודים לקראת כתב אישום.



0 תגובות